En sista sak

Vi tar ingen diss idag utan bara Hiss :) Den får gå till;

att min vänner är så himla underbara!
Emelie och Emilia - Det finns inga som är sjukare än ni! Paja ringklockor sådär :S
Älskling - Det finns ingen som kan göra mej lika glad som du <3
Emma - Du är den ända riktigt bra kompisen som jag har kvar. Du betyder så himla mycket för mej. även om vi knappt träffas längre så kommer du alltid att vara en av de få personerna som känner till helheten om mig. Du är guld värd vännen ! <3

Nu vet jag vad jag ska börja med! Imorn kommer första inlägget om dagens kompis! :D haha det kan bli roliga minnen att snacka om ;) håll koll om du känner igen dig!

Puss ! <3



Är man som oss så är man inte som man ska, men ingen kommer någonsin bli lika bra!
haha det rimma till och med! Johanna is tha beeest! ;)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha, johanna du är lika sjuk som oss :D ahw vi är så bra & vi har så kul. Vi är nog typ bäst :D Jag älskar er :D <3

2009-10-22 @ 23:30:53
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag älskar er mer! :D

2009-10-22 @ 23:39:30
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0