Hemma från stallet

Nu har jag precis tryckt i mig två skålar med youghurt! skitgott :D haha xD Allt är gott när man äär utsvulten...

Malin var o provred idag. Gick jättebra och hon var tuktig :) Dock lite blyg.. Men hennes mamma var jättetrevlig :) sisu tyckte dosk allt var döden idag.. Ingenting alls var kul. han var segare är någonsing ska jag lova, och malin fick riktigt kämpa för att få igpng honom i trav. Men hon lyckades och gjorde ett bra jobb (: Jag satt upp på honom också, utan hjälp hihi vad busigt (a). fick allt lite fart på honom ändå! formen är inte o tala om nu för man får jobba som fan för att han ska gå fint. han blir rätt mycklet framåt ändå om man släpper tyglarna...tror inte han gillar sitt bett något vidare :/

Imorn kommer Carolina tillbaka igen (: mormor o saga kommer o hälsar på också. Vi drar med transporten ner till Gropen så får Carolina rida där lite :) så får vi se om seggrisen kan få ngn fart och livsglädje tillbaka... :(

Troligtvis blir det ingen KM hoppning imorn för jag kommer vara så jävla död efter massa fest ikväll så jag kommer itne komma ur sängen imorn xD

puss <3



Älsk i transporten när han har ont i hovarna :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0