natti

Nu har jag kommit iaf en bit på Historiken. Känns som det aldrig tar slut! men jag vill göra det ordentligt.
Imorn har jag teckenspråk, ska bli kul :)
Skiter i FFF;en som är sista lektionen och jobbar hemma ist. Det ver ju frivillig lixom!
Nu ska jag lägga mej i min säng o försöka sova...




Satt o kolla igen lite bilder och hittade den här på mej (: Nu när alla andra förgar håret och jag fortfarande är lika blond och tråkig. Jag har faktisdkt itne alltid varit blond ;)
Kanske ska förga igen jag med ? men tror nog inte det... så irriterande med utväxt! men kasnke att jag blir lite blondare. Det syns inte lika mkt iaf!
Men kanske att jag ska klippa av håret ändå? vad tycker ni? kankse tid för lugg igen ?


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0