Dagens sista inlägg

Ska krypa ner i min säng nu :) Har suttit o läst och kollat stall nu säkert i 2 timmar. Åh allt är så himla dyrt :( Men ah på ngt sätt får jag väl lösa det ;) Ett antal år kvar ändå!

Min dröm är ett stall som ser ut i stil med det här:

14 - 15 boxar
Spolspilta
Utedrift på ena kortsidan
Drenerad ridbana med BRA underlag!
rymlig sadelkammare
foderkammare
Omklädningsrum och toalett
kontor

Haha omg fattar ni att det kommer bli dyrt eller ? :P om jag ska få det "drömstall" som jag vill lär jag få ge ca 3 miljoner... haha^^
Jag ska ha som mål att hamna under 800 000. Det borde inte va helt omöjligt.... Men jag lär inte komma i närheten av den klass på stall jag vill ha! Men Det gör inget, för det är ju ändå bara en dröm lixom :)
Dessutom känns det lite sjukt att bygga ett stall som kostar mer än avr man lägger för gården... hah :p

Har ni några drömmar som ni tycker känns sjukligt långt borta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det krävs mod att nå upp till drömmar, är du modig nog? (det tror jag)

2010-02-05 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0