Dålig stil...

Fan vad trött jag blir på folk. Jag tycker det är så jävla dåligt... Jag ska alltid svansa efter alla och alla tror att dom kan göra vafan dom vill mej mej. Vilken jävla respekt mina "vänner" visar för mej eller.

Man kan faktiskt be snällt... och inte alltid ta mej så jävla förgivet. Såfort jag säger stop så blir det sura miner eller inga över huvu taget.

Ibalnd sakner jag en bästa vän... En som faktisk visar respekt och bryr sig på RIKTIGT! Ingen jävla fjant som bara kommer när det själv duger... När man ändå itne har ngt bättre för sej.

Fan vad människor har blivit sviniga på senare år.

Kommentarer
Postat av: carro:D

lilla du :/ <3

2010-02-24 @ 18:13:42
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0