Hemma igen :)

Kom nyss hem från nattvandringen o har precis tryckt i mej lite blåbärspaj som min bror hade gjort när jag kom hem :)

Vandringen var väl okej... Dock rätt tråkig och stunder rätt jobbig, då det låt CEPE mycket snö på backen, plus att man blev omkullputt hela tiden! xD Sen måste jag säga att jag tyckte synd om folk, för det var svinmånga som halkade omkull i snön i backarna ! xD

Annars var det mysigt med brinnande facklor och så. Dem och marschallerna var ju de ända ljusen vi hade, och vi gick MITT INNE I SKOGEN! Fatta hur jäääkla mörkt det blev när facklorna slocknade?!!!

Sen hade vi ju lite stationer på vägen med underhållning. Ingen höjdare precis. Sen in i kyrkan i slutet... vilket jag tyckte var överskattat. Men innan kyrken fick vi stå utanför o vänta... och då blev det snökrig vill jag lova! Fyfan... tjejerna (jag, emilia emelie och josefine) Flög som vantar helvilt när Simon och rickard kasta in oss io en stör jävla snödriva! Vi var 4 tjejer på en kille... och det slutade med att denna ensamma killen kasta in oss alla 4 i snöhögen. Hahahah fan va vi är misslyckade xD



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0