in love (L)

ååh... Jag har verkligen hittat min drömgård på hemnet nu! Så perfekt...

Det är en gård med två bostadshus, stall med 12 boxar varav 2 är fölboxar (alltså kan man göra dom till 2 av varje och då har jag mina 14 önskade boxar!), två sadelkammare, ett ridhus, belyst ridbana, skog, garahe anslutit till stallet osv.

Helt underbart! inte farligt dyrt heller.... åh fyfan vad jag önskar att jag vire rätt i tid att köpa gård nu eller.... och att jag hade pengar osv. perfekt gård för mina framtidsplaner!!

Annars sitter jag och kollar på wallander, men är rätt trött påt. Ska nog sova nu så jag orkar skolan imorn :)

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, jag skojar inte ;) 3 par skor. hihi :D

2010-02-08 @ 08:55:40
Postat av: emmelie

tack för kommentaren :)



fin blogg du har också :D

2010-02-08 @ 19:52:01
URL: http://eemeliiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0