Torsdag!

Torsdag idag... vilket betyder fredag imorn! Veckans bästa dag ;) hade egentlgen tänkt att dra ut.. Men icke blev det så. Jag sket i det eftersom vi ska till GBG HS på lördag, Och hälsa på "min" älskade TABASCO! :D Ursh vad jag har saknat honom... :(

Har inget speciellt att säga om dagen... mer än att det snöar? haha ovanligt då ;) Dom skotta snö och höll på o spräcka rutorna på min APU, men det klara sig bra.

Dessutom hade jag Jessicas lillsyrra på förskolan idag för första gången ;) Haha det var värt att ta upp med xD

Kommentarer
Postat av: jessica

haha hade du ? :) det har hon inte sakt hahahahaha x))

2010-02-25 @ 19:25:39
URL: http://jessikakarinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0