Felsms

Ni måste verkligen kolla in det här länken! Till en början tyckte jag det var en skitkul sida... men när jag suttit o läst om alla pinsamheter så började jag nästan må dåligt. Jag började nämligen se på smsen från mottagarens synvinkel.... Fyfan vad hemska vi människor är egentligen. hur fan kan man gå runt o snacka på mkt skit? Sån skit som sedan kan skada en annan människa?

Som jag brukar säga.... Ska man ljuga så ska man fan göra det bra med!!
Jag menar... Vafan är det för vits med o ljuga en massa dåligt skit som ingen ändå går på, utan man själv och till och med andra bara mår dåligt över det? om man nu är så jävla patetisk att man måste ljuga... Då ska man fan göra det bra så att man inte sårar någon anna för ngn dålig jävla lögn.

http://www.felsms.com/


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

vissa människor juger så mycket att de tror det är sant, tråkigt för dom. inget att umgås med.

2010-01-13 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0