Film

Ursh jag är jättetrött! Satt o kolla på änglar o demoner med mina föräldrar men jag höll på o somna och orkade inte alls koncentrera mej så jag gick upp o låna deras data lite ist. hatar o ha andras datorer... man blir så hemma med sin egen lixom xD haha^^

iaf så blir det en ru med Jessica ut imorn. Jag ska köra Fenix och mamma ska rida Sisu. Egentligen skulle Heidi ridit sisu men de blev så jääääkla krångligt med precdis allt.. så vi sket i dt. Men det blir kul att mamma hänger med :)

Blir väl sista inlägget nu för sen måste jag verkligen sova. Ska upp 9 imorn o åka till stallet. Sen ska jag skriva kalrt min jobbansökan. och plugga Matte. Ursh... jag vill bli stud igen så alt blir gjort nån gång :/


Kommentarer
Postat av: loviisa

Tack! :) Ja, det är synd att det är så tråkigt att köpa bh:ar känns inte som man får något för pengarna ;)

2010-01-24 @ 08:47:11
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0