lördag!

Hejsan älsklingar! Den klassiska början på dagens första inlägg fick nu där... Haha :)

Jag vet! Kass uppdatering IGEN! Mitt fel... jag måste bättra mej! För er skull, jag lovar :)

orsaken till detta är iaf - FULLT UPP! Ska berätta ltie om min dag i ett annat inlägg sen :) Just nu sitter jag o kollar på beck, monstret med mina föräldrar. Bror min är hos Jessica som vanligt. haha :)

Ska iaf kolla vidare nu, o käka lite  :)

Puss (L)

PS !

Imorn kommer ett nytt avsnitt av "utan dina andetag", som jag fått önskemål om flera gånger :) Funderar på o skriva ett varje helg isy för ett varje dag eftersom det tar sån otrolig tid! Vad säger ni ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA!:)kul att du skriver igen det går bra med en/vecka alla fattar ju att det tar tid att skriva.

2010-01-10 @ 08:36:28
Postat av: Mamma

det vore roligt att få läsa om.

2010-01-10 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0