Lördag!

Hej sötingar! Sitter här mitt i natten o bloggar, men jag har ändå inget för mej innan jag lägger mej :)

Åkte till ridskolan o mamma hade med sisu på lektion. Jag red Poker. Sisu var totalt DÖD. Så sjukt seg. Poker var FETT jävla pigg! Halvalter och halter hela tiden förfan xD haha :P Sen va han jävligt stark... Men han va mysig :) Otroligt snabb för att va fjording, och vilket steg! Helt klart en bra häst för såna som gillar fjordningar! Dock verkligen inte min smak. Men han var ändå söt :)
 
Jag fick massa beröm av lotta att jag red honom så himla bra, men jag tyckte det gick SKIT! xD Ursh ursh irsh vad kass jag kände mej! Men så går det ibland :) Vi fixade iaf ett par fina skänkelvikningar! Och Poker hade aldrig tidigare gjort en skänkelvikning ;) Så det är jag nöjd med :) 


Sen har jag precis varit på fest i Vinninga. Mer om det skriver jag imorn :) Det var... Lite fail. Men det var skitkul med :D Så jag tycler ändå att det var lyckat :) Även om några tyckte det balla ur. men det tckte int jag :) Det händer ju alltid lite sm¨skit på fester!

Tack för kvällen alla sköna folk iaf :)

Måste bara säga en sak.... Det som är det roliga på fester.... Det är att alla folk blir så himla snälla! Oftast iaf... Folk säger till varandra att dom ser fina ut osv. Alla är med alla och man har kul. Folkl blir mer öppna och visar vad de egentligen tycker om folk. Alla vågar säga fina saker till varandra som man inte gör en vanlig dag :)

Dock kan det bli helt åt andra hållet med.... men det behöver vi inte gå¨in på :) För det behöver inte bara vara påverkade folk som blir på det här bättre humöret.... Eller vad säger ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha nu i efterhand så tycker jag att det var en ganska lugn fest :) men de var kul :)

2010-01-31 @ 21:32:06
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0