Lördag!

Godmorgon! Nyss när jag skulle skriva rubriken så blev jag jävligt fundersam över om det va lördag eller söndeg, men jag beslutade att det var lördag ;)

Jag ligger här i min säng o kollar när bror min o hans brud packar, dom ska åka skidor. Jag vill med :( Det är aldrig nån som vill åka med mej... så jag får alltid åka alldeles ensam jämt. men nu ska Carro åka med mej nån dag! :D Ocg förhoppningsvis Sofie med ? :)

En sak som bara gör mej så jävla irriterad.... det är määnniskor som inte frågar om dom får låna saker innan dom tar dom. Min bror har tagit min hjälm och LÅNAT UT till sina kompisar, som har GJORT SÖNDER min hjälm ?!!! Jag menar... tack så jävla mcket. Man kan i alla fall fråga....

Kommentarer
Postat av: carro

Vi åker nu i veckan tycker jag:D ska bara fixa fram pjäxor :DD <3

2010-01-02 @ 15:07:47
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

Jag kör er gärna om ni bara hör av er.Mormor

2010-01-02 @ 15:38:27
Postat av: mamma

Jag kan också köra, om jag inte jobbar då!

2010-01-03 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0