Min dag

Idag har det varit en riktig slappdag! Jag gick o la med vid 5 igår.... Så jag sov till typ 1 idag. Då satte jag mej vida datan, sen duscha jag o sen käk. Efter det låg jag o kolla tv innan jag åkte till älskling.

Det var mysigt hos älsk idag :) Några av hans syskon va hemma, och Paulina va hemma med sin lilla odtter Elisa på 1,5 år :) Så jävla söt är hon! Först så va han jätterädd för mej o grät såfort jag tittade på henne.... hon hade ju itne träffat mej på ett tag (dom bor i gbg), sen efter ett par timmar så kom hon o kröp ner o la sig unde filten bredvid mej där ja o älskling låg på en madrass o kollade på rattatoulli. haha så himla söt är hon! :D hennes ögon är såååå jävla fina... Sjukt avis är jag xD

när jag kom hem väntade en halv kycklingrulle och en blomma från sötaste Emelie på mej :) <3

  

Coolaste råttan ever asså! Skulle jag va råtta så hade han ärtt varit min förebild! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0