Onsdag!

Shulu :D

Skolan va sjukt slapp. Hände ingenting... hade en lektion sen satt jag o slöa med Emelie o Josefine och killarna i soffan i typ 2 timmar innan jag gick och mötte upp älskling :) Han föräldrar skjutsa hem mej idag :)

Heidi rider idag så det blir inget stall för mej om jag inte ska dit o ta in han ikväll :) Kanske skulle träffa Emelie sen ? Vi skulle hängt med Carro och Josefine på bio men det fanns inga platser kvar -.-!

Vad vill ni att jag ska blogga om idag ? Har ingen inspiration alls!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: loviisa

Verkligen! Oftast är det ju föräldrarnas "fel". Antingen är dom missbrukare själva, vilket gör att barnet mår dåligt och blir osäker i sig självt och för att inte bli nertryckt själv trycker det ner andra och när det blir äldre blir det mer än bara mobbning så som du nämnde misshandel och droger och annan skit.

2010-01-13 @ 15:31:14
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag tycker att vi ska ses ;)

2010-01-13 @ 15:51:44
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0