Praktikplats?

Ursh... Jag har fortfarande inte fått priaktikplats.... Hur dumma är dom o lägger prektiken precis nu eller, så vi måste söka över jul?

Jag har iaf tänkt mej att ring till Kerstin idag i prata med henne om jag kanske kan få vara på en 4-5års avdelning. Det skulle va ul, o praktiskt! men sen va jag ju på samma förskola förra året så jag vet inte vad min lärare säger om det... men vafan. Chansa måste man ju göra!

Känns inte så jättelockande o ring bara... typ som vanligt. hatar o ringa folk! Det är mycket bättre o snacka i verkligheten. Men sen så är det ju bara det att man känner sig hur dum som helst o bara klampa in där som ett fån xD Så det är nog bättre o ringa iaf.

Vart ska alla ni aldra BFare vara? :)


Kommentarer
Postat av: emmi

Hahaha, bowlingen ;D x)

2010-01-05 @ 18:15:07
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0