Rubriker?

Det här en ju en "metod" som alla kör med nu för tiden... så jag tänkte att det nu var min tur.

För att göra bloggen både roligare att läsa och att skriva så får ni välja rubriker om vad ni tycker jag skall skriva om, och jag kommer att skriva om allt ni säger! Så ni skriver alltså en kommentar med en mening/ett ord som ni tycker skall vara en rubrik till ett inlägg.

Det kan tillexempel vara:

*Min allra bästa vän
*Min första medryttarhäst
*Livet som Johanna
*Hiss och Diss

Osv... Förstår ni mej ? :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej, du hade tydligen inte fått reda på att det inte är något teckenspårk i morgon. Jag skickade ett sms till dig i fredags men eftersom du inte svarade så misstänkte jag att jag hade fel nummer, så jag sa till Emilia att hon skulle säga till dig men hon missade nog de ;)

Hoppas de inte gjorde någon större skada :)

2010-01-17 @ 19:17:48
Postat av: carro:D

Hiss och diss :D

2010-01-17 @ 19:48:19
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: loviisa

Hiss och Diss

2010-01-18 @ 09:37:19
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Musikens betydelse för mig (dig alltså)

2010-01-18 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0