Skit :(

Asså jag filmade och allt förut, och ladda upp o allt men sen funka det inte för det var för låångt! :( Skit också... Jag kan ju inte precis klippa bort halva inlägget.... Nu blir jag suuuur :(

Men tänkte försöka ladda upp den imorn ;) För nu orkar jag inte. Iaf så blev en väldigt fin madame presenterad i filmen :) Dock är hon namnlös förtfarande..... Haha vem kan jag syfta på ? ;)

Det verkade som ni ville ha kvar bloggen  :) Det glädjer mej! Jag tycker om min blogg men ibläand när man lägger ner så mycket tid på den och ändå inte får ngn respons så är det inte så roligt :(

Älskling har åkt hem o jag funderar på o gå o sova... Men först ska jag leta upp ngn kul o blogga om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0