Sov så gött (L)

FAN! Jag hade ju lovat mej själv att lägga mej tidigt idag.... men så blev klockan halv 1. bajs också :(

Imorn ska jag iaf till stan med Olle. bussen är Dyyyyyyyr och jag är snåååååååål! Men inte så konstigt när man beställt en Sele för 2200 + ska åka till GBG HS om en månad! Då måste man lära sig o spara :/

Ska börja söka sommarjobb nu med :) Kanske ska skriva en ansökan o skicka imorn ? Ska skicka dit jag jobba i somras iaf. Intedåligt o tjäna 10 000 på 2,5 vecka lixom ? Så det är najs! I år blir det att köpa transport för jobbpengarna :)

Ne nu måste jag sluta babbla om mina planer.... Sov nu så gött mina söta läsare :)

ps. ! Missa filmkvällen Hos Emilia idag :( Men så är det när man bestämmer saker så tätt inpå :/ Man kan ju inte hinna allt här i livet!

Natti (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0