Tisdag!

omg asså fan vad ni besökare sjunker när jag uppdaterar kasst eller! haha förlåt mej ;)

Idag hare en jobbig skoldag. Gick 8-16 med dålig lunchtid, massa lektioner plus 3 timmarslång mattelektion. inte kul. kommer aldrig klara matte B.. Ligger redan efter typ... Jag räknar så jäkla långsamt! Tappar alltid inspirationen när man hamnar så jävla långt efter alla andra jämt, eller när man får jobba tre gånger så mkt/hårt för att ligga på samma nivå som de andra. Hatar Matte! Jag suger verkligen på det. Fattar inte varför jag valde till Matte B kursen... Jag hade det jobbigt nog med Matte A xD

men men, tur att jag har lätt för..... typ alla andra ämnen då xD Engelska o matten är dom ämnena som jag är sämre i, annars måste jag faktiskt vara så skrytig och säga att jag är rätt duktig i skolan ;)

Ska inte babbla på sidospår nu.... Jag åkte till stallet när jag kom hem, Sisu var underbar!, och kom hem sent. käka lite bara o sen satte jag mej här. Klockan är kvart över 10 så nu ska jag kolla tv innan jag sover.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0