23 Juli

Hejsan alla som fortfarande kikar in :)
Jag har varit usel på att uppdater igen, och det beror på att min pojkvän varit här från igår. Då prioriterar man inte precis datan...

Vi har haft främmat ikväll och det var trevligt. igår firade vi min namnsdag eftersom alla hade glömt bort den haha! Men det gjorde ignet :) Vi käka tårta och jag fick en efterlängtade håltång! Fick sjukt mkt saker för att vara namnsdag! visste att jag skulle få en håltång, men trodde att jag bara skulle få den! Jag fick choklad, armband, halsband, en kjol och två linnen också! Fast ska byta alla kläder, haha mamma tror jag är tjockare än vad jag är ;) Ne jag skoja! Men dom var för stora :)

Tack ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0