Dagens ridpass!

Som sagt körde vi idag, och det blev Skebyrundan. Emma åkte med mig i vagnen, Jessica körde Fenix och Alex red Örvar. Det var riktigt kul faktiskt, för Sisu var på himla bra humör :D Vi drog på riktigt bra i galoppen på en åker, och fenix höll på o börja bocka som en tok, men jessica tog tag i honom och det resulterade i att fenix hoppade hämfota med alla 4, rakt upp i luften! Asså han hoppade SJUKT högt hahahhaha! Jag tror inte jag o emma skrattat så mkt på länge xD

Sen måste jag ju berätta vad snygg ponnyn min var med! det blev vita globusstrykkappor i fram och lindat vitt ibak. Så ståtlig såg han ut, och så är han så vackert gyllenbrun min lilla bubbe :) Sen var han sjukt snygg när han jobba på så fint i form med. tror det är bra för honom att bli körd faktiskt, för han jobbar fett med bra med ryggen när vi kör. Heeeeelt annat än när vi rider ut. Så nu blir det mer körning :) Dessutom är jag lite trött på att rida, för allt är bara samma samma samma hela tiden. Min RIKTIGT gött att det snart är stubbtider.... naaaaajs :D


Kommentarer
Postat av: mama

Det är nog bra med varierad träning, då tränas ju olika muskler och det blir ju roligare för både dig och sisu med variation. När rockarden är klar blir det nog ännu roligare att köra;)

2010-07-20 @ 07:53:04
Postat av: Anonym

härlig bild!

2010-07-20 @ 07:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0