Funderade precis på....


Hur vet man att de vänner som betyder mycket för dej... Att du också betyder mycket för dom ?
Hur vet man att du är lika speciell för dom, som dom är för dej?
Hur vet man... att en vän som kände förr fortfarande skulle vilja träffa dej, trots att ni inte umgås?

Jag tog tillfället i akt och börja prata med en gamal vän.
Den första frågan från honom var...
Vill du hänga med mig till sommarland nästa vecka?

Jag tror... att om en person är din vän. Då är du också hans.
Det har jag fått bevisat för mej så många ggr denna sommaren.
Denna sommaren, har jag insett vilka vänner som är äkta, och vilka människor som har en jävla tendens till att gå bakom min rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0