man kan inte vara nöjd med allt!

det vet jag.... Men om jag skulle ända något på min kropp så skulle det vara mina lår, haha! Vet att det bara är jag själv som bryr mig om dom, men det kanske också är det som jag bryr mig om. Kanske hade mina lår inte spelat nån roll över huvud taget om jag själv var "nöjd" med dom, men andra reagerade? Alltså ni förstår vad jag menar eller ? Typ att jag bryr mig för min egen skull, itne för någon annans.
Mina lår är nog i stort sett det ända som jag verkligen itne trivs med. Visst jag avgudar itne min kropp precis, men den är helt okej. Förutom mina jävla lår. Så jävla fula är dom, även om det bara är jag själv som tycker det. Nej ursh :S
Men man kan inte vara nöjd med allt :) Och jag är ändå glad över att jag ser ut som jag gör och att jag är jag, så missförstå mig inte! men jag tror nog alla har ngt litet som de skulle vilja ändra på, fast som man egentligen aldrig tänker göra någonting åt :)


Kommentarer
Postat av: mamma

så är det nog.

2010-07-24 @ 08:27:04
Postat av: emilia

jag förstår dig! Mina lår är oxå det som jag inte är nöjd med :P Men som du säger, det är nog bara jag som bryr mig om dom. För jag har aldrig tänkt på att dina lår t.ex är "fula" :p För jag tycker att dom passar din kropp ;)

2010-07-25 @ 12:02:55
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: loviisa

Jag hatar OCKSÅ min lår!;)

2010-08-04 @ 21:21:30
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0