En runda på trolmen

Kom precis hem från att ha bvarit en runda på trolmen :) Vi var där o kollade lite eftersom linus ska ha sitt konfafirande där om 2 veckor. Shit vad det kändes cp o va där uppe eller ;S har nog inte varit där på minst 5 år!! oh jag som va där jämt förr när pappa spela... Sjukt ju. Haha lite kul minnen kom upp :D som när vi rände in och ut där o tog drickor.. haha fan va vi kände oss coola ;) Då var man allt liten :) Och när vi var i stenbrottet och letade fosiler med kusinerna... hihi :)

Synd att jag inte har ngt bilder... Men det kommer väl när han har sin konfa där antar jag :)

För er som itne vet vad trolmen skall jag förklara :)
Min pappa är tränare för deras A-lag och när vi var mindre så spelade han i de laget. så när vi var små rännde vi jämt där uppe på matcher och träningar med alla kusiner. Så idag var vi o kollade stolar o bord och sånt där.

En lite kul sak när jag kolla på telefonlistan var att det stod

gert dahlberg
gustav dahlberg
anton dahlberg
oscar dahlberg
kent dahlberg
daniel dahlber
magnus dahlberg
örjan dahlberg

HAHAHA snacka komiskt om man ropar på dahlberg på plan eller ?! xD Alla vänder sig om haha :D
Dahlbergarna juue :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0