Klumpiga Johanna

Dom som känner mej vet att jag är rätt klumpig av mej.

I Fredags när jag hade min Pedagogiska ledarskapslektion så skulle jag busa upp min lilla ponny lite, något jag dock misslyckades med. Det var bara det att när jag sprang, så snubblade jag på mina egna fötter och ramlade rakt i backen :) Haha mina klasskompisar fick sig allt ett gott skratt!

Igår, gick jag i 13 cm klack på kullersten. Det var JÄVLIGT svårt! Och jag snubblade hela tiden, lagom pinsamt. Men jag höll mej på benen :)

Jag tänkte också slänga in en lite serie som bevisar min klumpighet. Det är på mej och Tabasco, sommaren 2006.







Hihi ni förstår nog själva :)

Kommentarer
Postat av: Malle

HAHA detta minns jag!

2010-06-01 @ 11:38:23
URL: http://brunettmallee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0