Pannlugg ?

Hur gör ni med era hästars pannlugg? Vad tycker ni om den såkallade "ponnyluiggen" ?

Jag själv tycker att ponnylugg är det FULASTE som finns. Visst, några få hästar ser väl gulliga ut i det, men hur oproffsit ser det itne ut?! Ne fy. STOR diss till ponnyluggar!
Jag låter Min ponnys pannlugg va. Asså jag rör den verkligen inte. Jag borstar den sjukt försiktigt med kamm för att den inte skall slitas så mkt, för jag vill ju inte klippa av den sen... Den skall vara lång och orörd :)

Levisto Z


Tycker ändå han passar jättebra i den, men passar inte så bra på en häst av den klassen....

Sisu


Kommentarer
Postat av: marie

det ska var ponnylugg! det är ju snyggast :D

2010-06-01 @ 14:21:03
Postat av: svar

hahaha neee fy :D det kommer iitne förekomma på mina hästar iaf : haha :D

2010-06-01 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0