Sitter i skolan

Nu sitter jag i skolan och kollar nätet, eftersom internet itne funkar hemma. Jag har med min fata och tänkte jobba lite eftersom jag inte har ngt o göra på fleeeera timmar! Vi får väl se hur många som kommer till skolan idag, nu när vi hade karnevalen igår :)

Förövrigt så var karnevalen kul. Bilder kommer :D
Vi började med att käka på torngrillen, sne hem till Josefine o fixa oss. Efter det stack vi och mötte klassen i Parken.
Sen stack vi till rudenplan och mina fötter VÄRKTE! Men det vare värt :)
Sen vare karnevalen, och efter det hem till josefine igen o hämta saker, vidare till hjertberg och köpte lite saker. Sen till Villabadet och grilla... Efter det stack vi in mot stan och Tropp käka på läckögrillen :) Sen åkte vi o hämta Öberg och körde dom till Torget, körde hem Josefine och sen åkte jag hem :) Haha undra om ni hängde med där!
Men det var kul iaf :)

För o göra inlägget lite roligare slänger jag in en bild från Förra året!
Emelie och Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0