Tävling ?

Jag tror att jag ska vara med på hoppningen på Myråsen på söndag. Sista anmälningen är på fredag. Dock tror jag att jag behöver ha med mej en hästskötare... Och Heidi är i gbg :/
Det är rätt bra att ha med ngn extra, som kan hjälpa till med hästen när det är massa annat som ska göras. Sist fick vi ju lite panik när Sisu krängla vid lastningen, så jag hade ingen koll på babab alls i början, och då var det himla tur att Emma var med mej och gick iväg med Sisu och skrittade honom då han fick annat att tänka på än sin stressiga och förbannade matte som var sur på busponnyn som inte ville lyssna. Haha.

Är det ngn som skulle vilja hänga på på söndag? Åker nog till stallet klockan 8, och vi är väl hemma till halv 1 senast, tror jag ?


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: hihi tack (a)

2010-06-17 @ 06:47:52
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: carro:D

jag vill hänga med:D:D

2010-06-17 @ 11:40:22
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0