Vilken jävla dag!

Asså denna dagen har ju itne varit mer än pigg eller?!

* Jag SUMPA hela jävla slutbetyget i teckenspråk bara för det där jävla avläsningsprovet! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR VAD DÅLIG JAG ÄR!!!!!!!! Så jävla besviken på mej själv är jag. Seriöst det trodde jag ta me fan inte. Så jävla dålig är jag.

* Jag kom inte åt mina jävla grejjer i skåpet så nu har jag varken väska eller plånbok plus den där saken och o Emelie köpte igår. till och med min jacka är i skolan 

* Eftersom mina jävla saker var inlåsta så kom jag inte hem, så fick stå ute i regnet och vänta på pappa utan jacka

* Det jävla pissvädret, skulle itne sommaren komma eller ??!!!

* Nu har jag ingen bra jacka att ha på studenten imon.

* Jag hann inte ens käka innan jag var tvungen att åka till skolan så jag har itne käkat på hela dagen

 JAG HATAR SKOLAN SOM FAN JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur i hela jävla helvete kan man skriva MVG på tre prov, få VG på teckenprovet och SUMPA avläsningen så JÄVLA mycket att man bara får G i slutbetyg eller ????!! Asså gaaaaaah ni fattar itne hur förbannad jag är. Så jävla dålig är jag.

Dessutom tycker jag hade en sjukt orättvis lärare som lät en av tejejna sitta och göra sitt prov muntligt framför alla så att hela gruppen satt och lyssna, så hon också sumpa sitt MVG så hon bara fick VG i slutbetyg pga det.

HELVETE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur sumpade du de? :S Är den där saken inlåst nu så vi inte har någon imorgon? x)

2010-06-08 @ 20:44:38
Postat av: mamma

En lärare har vissa kriterier som hon måste gå på när hon sätter betyg jag tycker att du skall kräva att få ett utlåtande av en annan lärare, hon kan inte säka dig om du enligt kriterierna uppnår en högre betygsnivå. prata med din handledare.

2010-06-09 @ 07:17:55
Postat av: Josefine

prata inte med maria :) hon vet inte vad betygskriterier är.

2010-06-09 @ 10:16:30
Postat av: emilia

VA FICK DU BARA G??? :O :O

2010-06-09 @ 13:09:15
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0