balklänning...

För ett par dagar sen satt jag o ett par kompisar i skolan och pratade balklänningar... coh jag vet PRECIS hur min drömklänning ser ut (L).
Sen satt jag o kollade balklänningar på nätet idag.... o så tänkte jag "varför finns aldrig min drömklänning nån stans"... Men så plötsligt så kom en upp som nästan ser ut som den jag en gång skulle vilja bära....

www.balochbrud.se Där är hemsidan....

 

Tänk er... överlivet på den blå/lila... Färgen på den röda, storleken på den lila/blå och "stenarna" på kjolen från den röda... Dock inte så många utan mer i stil som den blå.. Fattar ni ? :) Alltå en blanding av dessa två här ovan... Dock är de ganska lika ändå.. Och så vill jag gärna ha snörning i ryggen :) Så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0