Burhults Tabasco (L)



Han är helt enkalt världens finaste Fux. Jag skojar inte... Det finns ingen fux i världen som är lika vacker som "min" Tabasco! <3 Ingen kommer någonsin kunna mäta sig med honom. Att det forfarande gör så jävla ont i mej när jag kollar på bilder på dej... Minnena får det att krampa i hjärtat på mej. Jag tror aldrig nån förstod... Hur sjukligt mycket du betydde för mej. Du var mitt allt... Mitt liv och hela min värld. Allt kretsa runt dig. Så otroligt stolt var jag över att få sitta på just din rygg. Så lycklig, över att bara få sitta i stallgången och se på dej. Världen är inte rättvis älskling.... Du förtjänar att få vara frisk.... Helt och lycklig. Det får inte sluta såhär... Det måste bli ett vackrare slut.

people that are meant to be together
always find their way in the end ♥


Kommentarer
Postat av: theresia

Hej söta Johanna..

I lördags hade vi dressyrträning för första gången sedan han slutade med sin medecin. Han orkade 30 min av 45,men då hade olivia värmt upp honom i 30 min.

Han lät sisådär..så nu skall vi ner till slöinge hästklinik på måndag för att dom där skall göra videolaryngoskopi"Kamera ner i halsen medans Olivia rider honom" Jag hoppas dom hittar något för våran vet sa att det kanske kan gå att ordna med en operation.Jag hör av mig!!

Kram

Ps Dressyrtränaren sa massa posetiva saker om honom ex att han har fått en massa muskler och att han nu jobbar ordentligt med ryggen. Hon sa också att han fått ett jätte fint steg och att han e en kanon ponny!!!!:-)

2010-03-22 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0