Hellu Darlings!

Saknat mej ? :)

Anledningen till att jag slutade blogga är flera...

* Det är ngt fel på min data och jag kan itne ladda upp bilder = träkigt att läsa + tråkgit att skriva
* VÄLDIGT ofta när jag skriver så blir det missförstånd, vilket är så himla tråkigt
* Helt tappat suget och inspirationen!!
* Kvaliten på mina inlägg har blivit betydligt sämra = mindre bloggläsare (SKÄRNING JOHANNA!)
* Tiden till kvaliten saknas!

Det är roligt att så många saknat mej :) Både på bloggen i skolan, sms o på andra ställen är det folk som tyckt det är tråkigt att jag inte uppdaterar, vilket glädjer mej!

Jag kommer inte riktigt sätta igång än, utan jag måste få tillbaka lite glöd först.

MEN! jag kan iaf berätta vad jag gjort idag :) För det första var jag duktig och träna mage på idrotten så nu är jag helt fruktansvärt öm och kommer ha VÄRLDENS träningsverk imorn, och för det andra har jag o Carro varit i backen och åkt Snowboard idag :) ASKUL :D För det tredje har jag hittat en till rockard som jag ska ringa på imorn ;) Önska mej lycka till!

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: loviisa

Sv: Jag förstår hur du menar, men jag förstår inte hur du kan tänka så. Om du förstår vad JAG menar ;) Läsarna säger allt. Ingen klickar in på en dålig blogg.



2010-03-10 @ 09:02:50
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: carro:D

det var riktigt kul igår!:D

2010-03-10 @ 16:46:12
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

Lycka till var fanns den?

2010-03-10 @ 17:30:34
Postat av: Anonym

jag har saknat dig!

2010-03-11 @ 17:11:46
Postat av: jessica

jag hoppas verkligen att sdu hittar en bra vagn. det skulle vara så roligt om vi kunde köra ut tillsammans :D

2010-03-11 @ 19:55:34
URL: http://jessikakarinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0