Johanna är Hatisk

Jag hatar....

* Vuxna människor som ska göra sig coola framför andra vuxna. SÅ JÄVLA FJANTIGT!

* Fulla Vuxna.... så vidrigt :S Det är en sak med fulla ungdommar... dom har lixom inget vett att låta bli. men vuxna ? ursh fyfan vad äckligt det är. kan dom itne ens känns sina egna begränsningar?

* När folk snackar om skit som dom itne har en ANING om!

* När andra kallar min häst seg. Visst, han är seg ibland... Han är ingen ponny med superenergi som studsar runt på två ben. Han är en stabil kille som vet vad han tycker och vill. Han kan va seg... men inte alltid! Han har dock ett jävligt kort steg vilket gör att han blir långsam, men han är inte seg för det. Blir så irriterad när andra säger att han är seg. Är det nån som känner min häst så är det väl jag själv? Ne, jag säger själv att han är seg om jag anser att han är det. Det är ignen annan som behöver påpeka det stup i kvarten. Alla har sega dagar... Dessutom är han faktiskt 19 år nu!

* Borskämda ungar. Ursh ursh ursh på barn som skriker såfort dom itne får som dom vill. jäkla skitungar är dom. Ska alltid styra och ställa.

* för utbalndad saft. Haha asså finns det nån som tycker om för utspädd balndsaft ? xD Vissa säger att det smakar måltidsdryck... BULLSHIT! Det smakar INTE måltidsdryck. Det smakar för utspädd saft. Blaskigt.


Optimistiska jag är i farten :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAH den sista! xD Allt e så där typ seriösa saker, så läser man den sista, de blev kul x)

2010-03-16 @ 23:57:28
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0