Lååång dag imorn...

Nu ska jag gå o lägga mej. imorn gör jag en lång dag :( kommer få rida jättesent... Det kommer fan bli mörkt. Det är det som är så jävla dåligt med praktik. hela planeringen och Schemat blir ju förstört o skit... Så nu slutar jag typ alltid jättesent på torsdagar, vilket är i stort sett den ända dagen på hela veckan som jag MÅSTE rida. Allt blir så jävla fail. Men aja.

Hovis kommer på måndag med... Ska bli gött! Han har ju tappat en brodd i bak med :O Not najs!

Tjejen med Rockarden har inte hört av sig än heller... Det kasnke inte ens blir ngt? Vore tråkigt isf... Jag menar varför annonserar man om man sen ändå inte vill sälja ?

Lite Fail där igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0