Rodéo idag!

Ja... låt rubriken tala! Idag levde Sisu rullan med mej på ryggen! Min lilla busponny :) Han är så himal söt! hästarna blir så himla glada när dom känner att ryttarna är på bra humör. Jag o Felisia hade sjukt kul när vi red idag :) Haha precis som om man var liten igen (a). Jag har allt mina ryck för mej ibland. Snart blir det äkta vårskrik med ;) haha eller vad säger du Jessica ? :D

Det var iaf en härlig tur vi fick idag :) Frisk galopp och allt. Ett par bockserier och stålltryck av sisu... Min söting (L)

Olle och Sisu, när han varit i min ägo under ca 1 månads tid



För er som är mindre hästkunniga så gör Sisu alltså ett bocksprång här :) <inte det lättaste att sitta kvar då inte!

Kommentarer
Postat av: carro:D

åh jag längtar tills jag ska rida den lillabusponnyn igen!:) <3

2010-03-18 @ 21:57:48
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: jessica

haha aa snart är det dags att börja sjunga pippi och allt vad det är hahahahahaha x))

haha kommer du ihpg det var typ assa länge sen typ ett år ? :O och vi red i skogen och det var älgjakt typ då och vi började sjunga pippi bara för att dom skulle veta att vi inte var en älg hahaha x)) så sjukt roligt och jag saknar det. <3

2010-03-19 @ 15:28:44
URL: http://jessikakarinjohansson.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: HAHAHA du och jag Jessika vi är grymma :D ! Snart blir det vårskrik som fan igen ;) Haha vi är för roliga uppe på hästryggen vi :D

2010-03-19 @ 16:14:02
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

buskul

2010-03-20 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0