Så mycket man vill göra!

Nån som läser min blogg ens...? Den känns SÅÅÅÅ död.^^ oinspirerad och tråkig var ordet.... Ursh. Hjälp mej göra bloggen levande!

Har precis skickat iväg ett mail till Felisia, och ett till en welsh cob uppfödning... Funderar på o åka o hälsa på dom nån gång :) men har ju palner på att nån gång åka o kollain frieserförsäljningsstallet med... Kanske tar jag det i samma veva om ett par år :) jättekul o prata med dom iaf! Alla är så himla hjälpsamma :) Roligt det. haha jag kanske fick det att låta som om jag skulle göra allt det här nu, men så är det itne ;) Jag snackar om saker efter studenten asså. Jag ahr ju ett år där som jag itne riktigt vet vart jag ska göra av. Har en massa kul ideer om det året :D Kankse bara ska passa på att uppleva världen ? :) haha läs *hästvärlden* ;)

Det lät najs.. Nu blev jag sugen igen. Finns så mycket underbart folk och så många otroligt vackra hästar! åååh det är så mycket man vill göra! hihi tur att jag har hela livet framför mej (a). Nån vända i skåne ska det iaf bli. Nån gång i livet ;)

På tal om welsh cob....


Herregud vad jag kan skratta åt mej själv nu för tiden. Tänk bara att jag tyckte att Beauty och Bacco var så himla lika... dom är HELT olika!
Beauty är grov, otroligt HET, cool, mycket mörkare än Tabasco... Hon är betydligt mindre, mycket nättare ben.. Hon brydde sig oftast inte ett skit om vad man sa till henne om hon inte tyckte detsamma.. 
Tabasco är nätt o fin i kroppen, verkligen itne lätt för att gå upp i vikt.. han är (var?) orolig, OTROLIGT kännslig, väldigt skötsam, försiktig, egen motor men aldrig het.. han är ljus och skiftar nästan lite kastanjeröd i solskenet på somrarna... åh min fina Tabasco ♥

Det är svårt att förklara... I mörkret på vintern såg man ingen skillnad på dem... De var så otroligt lika... men på somrarna blev de så otroligt olika i utseendet! och hur dem är i sättet... Alltså det finns ingen likhet nånstans! Men båda är så underbara så (:


Kommentarer
Postat av: mamma

De är ialla fall lika söta:)

2010-03-18 @ 21:10:51
Postat av: johanna

SV; hihi jaaa (a)

2010-03-18 @ 21:16:02
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0