Tisdag!

Hellu :D

Ska vi börja med det bra eller dåliga? Vi tar det dåliga först... Jag fick tillbaka mitt matteprov idag... och det var riktigt illa.... Riktigt riktigt jävla illa. Jag fick tre poeng... alltså TRE POENG??! Fattar ni hur dåligt det är eller ? jag har ALDRIG NÅGONSIN presterat så JÄVLA DÅLIGT på ett prov i hela mitt liv förr. Jag här var riktigt illa alltså... 3 peong av 53. jag är så jävla dålig.

Till det bra - Jag hade teckenspråksprov på historik och gramatik idag, och det gick skitbra :D eller det känndes bra. Hog hoppas att jag får MVG... alltså jag vill verkligen verkligen verkligen ha det... men jag har inte en aning om ifall jag frå det eller itne. Johanna räknar ju pengen så jäkla konstigt jämt.... men ah vi får väl se helt enkelt. Håll tummarna med mej :D

Jag skulle egntligen åkt Snowboard med Carro idag men jag har verkligen inte råd... Jga har verkligen igna pengar alls kvar... Jag ligger snarare back... Måste ge mamma 500 spänn för rockarden :( hon la ju ut det åt mej sålänge. men nu har jag iaf min efterlängtade rockard :) och det funkar jättebra o kära med ju :D


På provet skrev vi också om en texttelefon som heter Svarta maja.. ock då kom jag o tänka på vår lilla Maja :) Hon har blivit stor tjej nu! Redan ett halvår gamla är dom... oj vad tiden går! Nu har vi ju snart nya bebisar i stallet :) Nån som är sugen på en liten kattunge hemma ?


Kommentarer
Postat av: mamma

vår söta maja! du johanna, 3 p på matteprovet:( men du måste förstå att om en elev får tre p av 53 så måste ju LÄRAREN börja fundera på hur HAN skall förklara så att du förstår. Be honom förklara på ett annat sätt så att du får en möjlighet att förstå. kan han inte detta måste han se till att någon annan kan förklara på ett annat sätt. Det låter i inlägget som om du inte ens försöker plugga matte, men både jag och pappa har ju sett att du kämpat. Be skolan om mer stöttning! lasta inte hela problemet på dig själv min älskling.

2010-03-16 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0