Är ni kvar än ?

Ojoj... jag har allt ett par trogna blogglasar kvar! Det glädjer mej (:

Idag har jag mamma o Jessika varit på myråsen o kollar CRen. de låga klasserna var itne för kul... men sött vare! 110 var den roligaste klassen, men bara 2 startande.

Den 23/5 ska jag troligtvis vara med o hoppa jag mej. Så nu blir det att träna... Men jag tror nog det ska gå bra för han har ju blivit mycket finare nu (: SÅ ah jag kommer starta 70 tror jag xD Bäst att mjukstarta lixom! Eventuellt 60, 70 eller 70,80.... Men jag vet knappt om han hoppar över 60 asså? Risken är stor att han bara kommer klumpa över i trav. Haha!

men en sak som jag la märke till idag... Av ALLA som var där såg jag bara EN enda tjej som inte satt ner i galoppen! Hur sjukt är det inte? Det var bara en enda tjej som red lätt, och det var en tjej på storhäst. Seriöst ? Jag älskar att rida lätt i ponnygalopp! Speciellt om det går undan lixom... Så menar jag inte i total räserfart utan i ett lite mer ökat tempo bara. Lite knepigt. Jag rider alltid lätt i galoppen! Trodde det var vanligare att folk lixom vill underlätta för hästen men icke då xD Haha tur att man är olika :D Olika funkar väl på olika hästar lixom (:


Fulast bild typ ^^. från gbg hs


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag stod i fältsits typ hela tiden i galoppen ^^

2010-05-02 @ 18:48:03
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Roddan

Klart man är kvar, tråkigt att du inte skriver ba!!! :P

2010-05-02 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0