Götene - skolan - Karneval - Svalnäs!

Hejsna sötaste!

Idag gick jag upp alldeles i tid, och hann med att göra allt jag skulle... Packa, leta upp grejer, fixa mej osv... MEN när jag precis ska gå till bussen så hittar jag inte min plånbok. Nu är klockan halv 11 och jag har fortfarande inte hittat den. Jag ska iaf åka med min pappa in till stan snart... Men först blir det en sväng till götene för vi måste fixa en sak där.

Lillahästen får antagligen vila idag eftersom hans matte är så korkad och blandar ihop dagar så nu har hon ingen som kan rida honom :O Men mamma åker iaf upp och pysslar om honom sen :)

Nu ska vi åka!
Ha en härlig dag.

Förresten! :D Det är nästan karnevalväder på karnevaldagen eller ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0