Karnevalen imorn!

Jaha. Då var det karnevalen imorn. Jag är så sjukt otaggad. men men jag hoppas det blir kul. Efterska vi tillsvalnäs i grilla :) Sjukt otaggad på det med så vi får väl se hur vädret är.

Förövrigt så är det bara 1,5 vecka kvar på terminen nu. Efter det är det antagligen slutet för mej på Dela gardie. Jag kommer allt sakna det. Och jag kommer att sakna klassen. Samtidigt ska det bli så jävla gött. Tänk bara... Nu kommer jag för första gången i mitt liv gå i skolan för att jag själv verkligen verkligen vill det. Nu kommer jag börja på en linje för att jag VILL, inte för att jag måste. Gud vad det känns härligt.
och alla ni som tycker jag gör fel val... ursäkta men.. jag tror inte ni är några riktiga vänner. För dom som VERKLIGEN är mina vänner... Dom stöttar mej till tusen och ser vad det bästa är just för mej... Inte vad ni själva skulle ha gjort.

Kommer att sakna BF2orna (: <3



Kommentarer
Postat av: Malle

Även fast jag kanske inte är din "riktiga" vän, eftersom vi inte känner varandra särskilt mycket längre. Men jag tycker verkligen att du gör ett bra val om du verkligen VILL gå i en annan skola. Du kommer bara ångra dig efter!

2010-05-31 @ 12:18:23
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Erica

Tycker det är jävligt kul att du hittat va du vill:D ja går med bara BF för att gå något^^.

2010-06-02 @ 14:57:57
Postat av: SVAR

ja men eller hur det gjorde jag med när jag valde! Det bästa är nog atrt följa sitt hjärta haha ;)

2010-06-02 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0