Stöld!

Hahaha omg fyfan jag dör.
I inlägget nedanför skrev jag en dikt. Jag skrev den igår. Jga skrev den för att jag kände att jag bara ville få ut ngt. Jag vet att jag kan klaga mkt på andra... Och jag vet att det är fel... Men jag anser att sålänge man förstår att man gör ett misstag så går det att ändra på.
Jag skrev den där lilla dikten från mitt hjärta, och ville få ut att jag är mej själv, och jag duger... även om jag inte alltid är bra, och snäll...

Men så var jag inne på bdb en liten sväng nyss o kika. Och då hittar jag MIN EGEN TEXT gjort till ett KEDJEBREV på en stockholmares bdb???!!!!! Asså jag dög lite där. Haha. Det var kul, och jävligt irriterande. Visst, kul att dom tycker om det jag skrivier, och hon trodde säkert att jag själv hade kopierat den... Men det hade jag inte, utan det var rena ord från hjärtat.
Lite olustigt att det blottar sig på bdb som ett jävla kedlebrev......

Kommentarer
Postat av: Malle

Måste påpeka att jag har sett en liknande "dikt" på bdb för längesedan. Så det behöver inte riktigt vara samma!

2010-05-28 @ 07:54:41
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Malle

Knepig person, men vet att det finns ett liknande ute :) Ska vi inte ta & rida ut en dag några stycken och grilla :g

2010-05-28 @ 20:42:16
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej!

Vi bestämde aldrig vad vi skulle ha på oss på karnevalen ^^ hur ska vi göra? xD bestämma en färg kanske? Eller jag vet inte :P

2010-05-30 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0